رویدادها آرشیو خبر ها
اسطوره یوونتوس در آستانه وداع با فوتبال استرالیا

اسطوره یوونتوس در آستانه وداع با فوتبال استرالیا

با پایان فصل عادی رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال استرالیا، این احتمال وجود دارد که آلساندرو دل پیرو هم به دوران حضور خود در تیم اف سی سیدنی و کلاً به دوران بازیگری اش پایان داده و کفش ها را آویزان کند.

دل پیرو که قراردادش با سیدنی در پایان فصل جاری به پایان میرسد امید دارد تیمش امشب در مصاف با پرث گلوری، برده یا یک تساوی کسب کند تا به لطف آن جواز حضور در بازیهای پلیآف پس از فصل عادی لیگ استرالیا را به دست آورد.

کاپیتان پیشین یوونتوس که در ماه نوامبر امسال 40 ساله میشود، از بدو ورودش به لیگ استرالیا در سال 2012 توانسته تأثیر بسزایی بر این رقابتها و شناخته تر شدن آن در عرصه بین المللی داشته باشد اما با این حال بعید به نظر می رسد که باشگاه سیدنی حاضر شود مبلغ 2 میلیون دلار (استرالیا) دیگر به او برای تمدید یکساله قراردادش بپردازد و به همین جهت وی از احتمال پایان دوران حضورش در این تیم در پایان فصل جاری خبر داد.

دل پیرو گفت: " ممکن است این بازی آخرین بازی من برای سیدنی باشد. در حال حاضر وضعیت اینگونه است. ما تا الان مذاکراتی با مالک و مدیر باشگاه داشته ایم و آمادهایم که این مذاکرات را در پایان فصل ادامه دهیم . در نهایت تصمیمی اتخاذ خواهیم کرد که به سود 2 طرف باشد اما در حال حاضر ذهن من درگیر آن نیست "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: